Leštění laku

Cílem leštění laku je dostat z vozidla maximální lesk. Leštění má několik kroků kdy se majitel vozu rozhodně jakou má představu.

 Základním a nejlevnějším je jednokrokové leštění. Při tomto leštění se z laku odstraňují jemné až střední škrábance a dodá laku krásný lesk. Vhodné pro novější auta s méně poškozeným lakem, nebo také pro oživení a vrácení lesku u starších vozů. Díky tomuto leštění odstraníme z laku přibližně 70% škrábanců a defektů

Zlatou střední cestou je dvoukrokové leštění. Tady se odstraní přibližně 85% škrábanců a defektů. Vhodně je hlavně pro ty, kteří chtějí mít své auto ve skvělé kondici nebo pro majitelé aut s tvrdšími laky jako Audi či BMW.

Pro ty nejnáročnější je tu možnost vícekrokového leštění. Výsledek je jasný, lak hezčí než na novém autě. Při vícekrokovém leštění dostáváme lak do nejlepšího možného stavu, procesem lokálního broušení hlubokých škrábanců a vrypů, hrubým leštěním laku pro odstranění středně hlubokých škrábanců a následně finálním leštěním do vysokého lesku. Těmito kroky z laku odstraním až 99% poškození laku, které lze řešit strojním leštění